Veelgestelde vragen2023-10-11T09:56:38+02:00

Veelgestelde vragen

Indien je vraag niet in de lijst met veelgestelde vragen voorkomt, verzoeken wij je vriendelijk om contact met ons op te nemen via het contactformulier op onze contactpagina. We proberen je vraag dan zo snel mogelijk te beantwoorden.

Algemeen

Kan je het fruit makkelijk eten op kantoor?2023-10-10T11:44:21+02:00

Doordat we alleen handfruit leveren, is het fruit makkelijk te eten terwijl je aan het werk bent.

Hoe werkt de facturatie?2023-10-10T11:42:52+02:00

Je betaalt de rekening achteraf. De 1e van de nieuwe maand ontvang je een factuur van de maand ervoor.
Je hoeft tijdens het bestellen dus niets te betalen.

Hoe vrijblijvend is een proefbox?2023-10-10T11:38:12+02:00

Wanneer je een proefbox aanvraagt zit je daarna echt nergens aan vast. Natuurlijk hopen we dat je na het proeven van ons fruit en het ontdekken van onze presentatie mogelijkheden, met ons aan de slag wil gaan en altijd fruit van ons wil ontvangen.

Producten

Kunnen we speciale wensen doorgeven?2023-10-09T16:44:04+02:00

Ja, dat kan! Voor speciale wensen kan je via de mail of telefonisch contact met ons opnemen.

Wat zit er in de bedrijfsboxen?2023-10-09T16:44:21+02:00

In de box zitten o.a. bananen, appels, peren, mandarijnen en hand sinaasappels. Daarnaast wordt de box wekelijks aangevuld met seizoensfruit / snackgroenten.

Zijn de producten biologisch? 2023-10-09T16:44:31+02:00

We proberen zoveel mogelijk biologisch in te kopen. Helaas lukt dit niet altijd met alle producten.

Mag ik zelf bepalen wat er in de boxen komt? 2023-10-09T16:44:45+02:00

Op dit moment hebben we elke week een andere standaard box die we leveren, dus je kan niet zelf beslissen wat erin komt. Wel is het mogelijk om speciale wensen, zoals allergieën door te geven.

Neem hiervoor telefonisch of per mail contact op met ons.

Abonnementen

Kan ik het abonnement wijzigen?2023-10-09T16:43:40+02:00

We denken graag met jou mee. Daardoor is het mogelijk om het fruit abonnement te wijzigen of (als het echt moet) op te zeggen. We verwijzen je graag door naar deze pagina waar je je wijzigingen kunt doorgeven. Mochten er toch nog vragen ontstaan, dan kun je ons bellen of mailen.

Zit ik gelijk aan een abonnement vast? 2023-10-09T16:44:13+02:00

Nee, je kan zelf bepalen hoe vaak en wanneer je een verse box bezorgd wilt hebben. Daarnaast kan je de fruitbox wekelijks wijzigen, pauzeren of opzeggen. Check deze pagina voor meer informatie over het wijzigen van je huidige fruitabonnement op de werkvloer.

Bezorging

Hoe wordt het fruit bezorgd?2023-10-10T11:41:20+02:00

We werken met vaste bezorgers die de krat tot in de kantine brengen.

Op welke dagen kan VerseBox fruit bij op kantoor leveren?2023-10-10T11:39:55+02:00

We leveren elke week fruit op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag. Heb je vragen over de mogelijkheden wat betreft het bezorgen, neem contact met ons op via het contactformulier op de contactpagina.

In welke regio wordt het fruit bezorgd?2023-10-09T16:43:47+02:00

In regio Zuid-Holland en gemeente Amsterdam. Val je buiten het bezorggebied? Dan kan je alsnog een offerte aanvragen. Deze sturen wij netjes door aan onze concullega’s. Zij helpen je graag verder!

Ga naar de bovenkant